• 0546 - 64 2212/ +31639547985
  • Dinsdag tot zaterdag van 9:30 - 17:30

Verzenden en retourneren:

Bij Noord 7 het is mogelijk om je pakket twee verschillende manieren te laten leveren. Dat is namelijk lokale bezorging en reguliere bezorging. Als u in de omgeving woont kan u ook afhalen ter plaatse.

Afhalen ter plaatse:

Het is mogelijk om uw bestelling op te halen bij Noord 7! Dit scheelt verzendkosten 😉 Wanneer u op de betaal en bezorgingspagina terecht komt kan u de optie ‘afhalen ter plaatse’ aanvinken. Als u dit doet maken wij u pakketje klaar en kan u dat nog dezelfde dag ophalen bij Noord 7.

Wanneer u een bestelling plaatst en deze is gelukt, ontvangt u een email met een bestelbevestiging. Daarom is het belangrijk dat u uw email correct invult!

Lokale bezorging:

Als u in een radius van 10 kilometer woont kan u kiezen voor lokale bezorging. De kosten van een lokale bezorging is 3 euro.

De levertijd hiervan is gemiddeld 1 dag.

Wanneer u een bestelling plaatst en deze is gelukt, ontvangt u een email met een bestelbevestiging. Daarom is het belangrijk dat u uw email correct invult!

Reguliere bezorging:

De kosten van normale bezorging is 4,95. Wanneer u een bestelling heeft boven de 50 euro is het verzenden gratis.

Onze levertijd is gemiddeld 1 a 2 dagen. Wanneer u besteld zal u een track&trace code ontvangen zodat u uw pakketje kan volgen. LET OP, op zondag en maandag zijn wij gesloten. Wanneer u besteld in het weekend of op maandag kan de levertijd langer zijn.

Wanneer u een bestelling plaatst en deze is gelukt, ontvangt u een email met een bestelbevestiging. Daarom is het belangrijk dat u uw email correct invult!

Retourneren:

De retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Je kunt bij een postkantoor naar keuze een verzendlabel aanschaffen. Wij adviseren om je retour als standaard pakket met track & trace te verzenden. Mocht er onderweg iets met je pakket gebeuren, kun je je track & trace bon gebruiken om hierover contact met ons op te nemen.

U dient het pakket binnen 14 dagen te retourneren. Het kan verstuurd worden naar het onderstaande adres:

Noord 7

Noorderweg 7

7681CB, vroomshoop

In de volgende gevallen kan u uw producten niet retourneren:

  • Het artikel gedragen of gewassen is
  • Je hebt zelf geprobeerd een gebrek te herstellen
  • De kaartjes van het product is verwijderd

Geannuleerde bestelling:

De bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Soms kan het gebeuren dat het product nog aangeboden wordt op de website maar het al niet meer op voorraad is. Wanneer dit gebeurd zullen wij contact met u opnemen en het volledige bedrag terugstorten op uw rekening.

Ook als u per ongeluk het verkeerde artikel heeft besteld kan u ons bellen om de bestelling te annuleren. Let op dat als het product al verzonden is de bestelling niet geannuleerd kan worden. Dan moet u de stappen volgen voor het retourneren van een pakket.

Geld retour ontvangen:

Wanneer uw bestelling geannuleerd zal u het volledige bedrag weer terug ontvangen op uw rekening. Dit duurt gemiddeld 5 tot 7 werkdagen. Heeft u uw geld niet binnen die tijd ontvangen? Neem dan even contact op met ons.

Als wij uw pakket retour ontvangen en het voldoet aan het retourbeleid zal u uw volledige bedrag teruggestort krijgen op uw rekening. Dit kan 5 tot 7 werkdagen duren. Heeft u uw geld niet binnen die tijd ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Betaalmethodes:

De volgende betaalmethodes zijn geaccepteerde betaalmethodes op onze website:

  • Ideal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
Terug naar boven