• 0546 - 64 2212/ +31639547985
  • Dinsdag tot zaterdag van 9:30 - 17:30

In deze pagina staan antwoorden voor veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op via de contact pagina. We helpen u graag!

Onze openingstijden: 

Dinsdag: 9:30 tm 17:30

Woensdag: 9:30 tm 17:30

Donderdag: 9:30 tm 20:00

Vrijdag: 9:30 tm 17:30

Zaterdag: 9:30 tm 17:00

Maandag en zondag: gesloten

Betalingen:

 

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

U kan online betalen met Ideal of met een creditcard.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

Wanneer u uw pakket retour heeft gestuurd en wij hebben het ontvangen zullen wij het bedrag terugstorten. Hier hoeft u niets voor te doen. Het duurt een aantal werkdagen voordat u het geld ontvangen heeft op uw rekening.

 

Bestellen bij Noord 7:

 

Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelmandje?

Wanneer je een artikel ziet op de website die u in uw winkelmandje wil doen zal u de volgende stappen moeten ondernemen:

  1. Klik op het product zodat u op de product pagina bent
  2. Selecteer de maat
  3. Klik op de knop: ‘toevoegen aan winkelmandje’

Wanneer u maar 1 artikel wilt bestellen van de website kan u ook op de knop klikken ‘bestel nu!’. Dan kan u meteen de bestelling afronden.

 

Hoe maak ik een klantaccount aan?

U kan een klantaccount aanmaken door op het personen icoontje te klikken  die in het menu van de website staat. Als u erop klinkt komen er een aantal opties te staan. Om een account aan te maken moet u klikken op ‘registeren’.

Vul dan uw voor- en achternaam in en vul uw email adres in. Ook moet u een wachtwoord aanmaken. Als u alle informatie heeft ingevuld kan u klikken op ‘aanmaken’ en dan is uw account aangemaakt!

 

Hoe log ik in bij mijn klantaccount?

U kan een klantaccount aanmaken door op het personen icoontje te klikken  die in het menu van de website staat. Als u erop klinkt komen er een aantal opties te staan. Om in te loggen moet u klikken op ‘inloggen’.

Vul dan uw emailadres en wachtwoord in en klik op aanmelden. Dan bent u aangemeld!

 

Hoe bestel ik bij Noord 7 zonder klantaccount?

Wanneer u artikelen in uw winkelmandje heeft die u wilt bestellen zou u de volgende stappen moeten ondernemen:

  1. Klik op het winkelmandje dat in het menu van de website staat en klik vervolgens op ‘bekijk winkelmandje’
  2. Klik vervolgens onderaan de pagina op ‘ga verder met bestellen’
  3. Dan komt u op de pagina uit waar u uw gegevens moet achterlaten. In de balk bovenaan de pagina moet u uw email adres invullen.
  4. Selecteer vervolgens uw verzendmethode
  5. Vul onderin de pagina uw adres gegevens in.
  6. Heeft u een kortingscode? Vul die dan in bij het balkje waar kortingscode staat en klik vervolgens op toepassen.
  7. Wanneer u alle gegevens heeft ingevuld kan u klikken op: ‘doorgaan met betalen’
  8. U komt nu op een pagina uit die een samenvatting geeft van uw bestelling. Als deze samenvatting klopt kan u doorgaan met betalen. Dit kan u doen door op de knop ‘ga naar betalen’ te klikken.
  9. Dan kan u uw betaalmethode selecteren en de gegevens invullen die hiervoor nodig zijn. Klik vervolgens op ‘bestelling nakijken’ om verder te gaan.
  10. Nu bent u op de laatste pagina. Om de bestelling te voltooien klik op ‘bestelling voltooien’. Nu komt u op de betaalpagina uit en wanneer u betaald heeft is het product besteld.

Extra opties: bij het invullen van uw email adres kan u selecteren om op de hoogte gehouden te worden van aanbiedingen en updates. Als u deze aanvinkt zal u onze nieuwsbrief ontvangen. De nieuwsbrief bevat leuke kortingen en aanbiedingen 😊

Boven de knop ‘doorgaan met betalen’ staat een optie om uw gegevens op te slaan voor de volgende keer. Als u dit aanvinkt zal bij de volgende bestelling automatisch uw gegevens ingevuld worden.

 

Hoe bestel ik bij Noord 7 met klantaccount?

Wanneer u artikelen in uw winkelmandje heeft die u wilt bestellen zou u de volgende stappen moeten ondernemen:

  1. Klik op het winkelmandje dat in het menu van de website staat en klik vervolgens op ‘bekijk winkelmandje’
  2. Klik vervolgens onderaan de pagina op ‘ga verder met bestellen’
  3. Selecteer uw bezorgmethode
  4. Vul vervolgens uw bezorgadres in
  5. Heeft u een kortingscode? Vul die dan in bij het balkje waar kortingscode staat en klik vervolgens op toepassen.
  6. Klik dan op ‘doorgaan met betalen’
  7. U komt nu op een pagina uit die een samenvatting geeft van uw bestelling. Als deze samenvatting klopt kan u doorgaan met betalen. Dit kan u doen door op de knop ‘ga naar betalen’ te klikken.
  8. Dan kan u uw betaalmethode selecteren en de gegevens invullen die hiervoor nodig zijn. Klik vervolgens op ‘bestelling nakijken’ om verder te gaan.
  9. Nu bent u op de laatste pagina. Om de bestelling te voltooien klik op ‘bestelling voltooien’. Nu komt u op de betaalpagina uit en wanneer u betaald heeft is het product besteld.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Zodra u online een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingsemail. Let op: deze email kan ook in uw ongewenste berichten staan. Als u twijfelt kan u ook altijd telefonisch even contact met ons opnemen. 

 

Verzending en levering:

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzenkosten van een pakketje zijn 4,95. Bij een bestelling boven de 50 euro zijn de verzendkosten gratis. Het is ook mogelijk om een pakketje in de winkel op te halen.

Om het hele verzend & retour beleid te lezen verwijs we naar: verzenden & retourneren

 

Wat is de levertijd?

Op werkdagen is de levertijd van een pakketje 1 a 2 dagen. Wanneer je een pakket besteld op zondag of maandag kan de levertijd 1 of 2 dagen langer zijn.

Om het hele verzend & retour beleid te lezen verwijs we naar: verzenden & retourneren

 

Kan ik mijn pakket ook ophalen in de winkel?

Ja, het is mogelijk om het pakket op te halen in de winkel. Wanneer u dit graag wil vink tijdens het bestellen dan ‘afhalen ter plaatse’ aan.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer een pakket verzonden wordt sturen wij via de email een orderbevestiging. In deze email staat een track en trace code. Met deze code kan je je pakket volgen via Post NL.

 

Ik heb de verkeerde/beschadigde artikelen ontvangen of er ontbreken artikelen

Wanneer dit het geval is neem dan even telefonisch contact met ons op via: 0546-642212 of whatsapp naar: +31 6 39547985. Dan zullen we samen kijken naar een gepaste oplossing.

 

 

Terug naar boven