Geen producten in je winkel wagentje
In deze pagina staan antwoorden voor veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op via de contact pagina. We helpen u graag!
Dinsdag: 9:30 tm 17:30
Woensdag: 9:30 tm 17:30
Donderdag: 9:30 tm 20:00
Vrijdag: 9:30 tm 17:30
Zaterdag: 9:30 tm 17:00
Maandag en zondag: gesloten
U kan online betalen met Ideal of met een creditcard.
Wanneer u uw pakket retour heeft gestuurd en wij hebben het ontvangen zullen wij het bedrag terugstorten. Hier hoeft u niets voor te doen. Het duurt een aantal werkdagen voordat u het geld ontvangen heeft op uw rekening.
Wanneer je een artikel ziet op de website die u in uw winkelmandje wil doen zal u de volgende stappen moeten ondernemen:
Wanneer u maar 1 artikel wilt bestellen van de website kan u ook op de knop klikken ‘bestel nu!’. Dan kan u meteen de bestelling afronden.
U kan een klantaccount aanmaken door op het personen icoontje te klikken die in het menu van de website staat. Als u erop klinkt komen er een aantal opties te staan. Om een account aan te maken moet u klikken op ‘registeren’.
Vul dan uw voor- en achternaam in en vul uw email adres in. Ook moet u een wachtwoord aanmaken. Als u alle informatie heeft ingevuld kan u klikken op ‘aanmaken’ en dan is uw account aangemaakt!
U kan een klantaccount aanmaken door op het personen icoontje te klikken die in het menu van de website staat. Als u erop klinkt komen er een aantal opties te staan. Om in te loggen moet u klikken op ‘inloggen’.
Vul dan uw emailadres en wachtwoord in en klik op aanmelden. Dan bent u aangemeld!
Wanneer u artikelen in uw winkelmandje heeft die u wilt bestellen zou u de volgende stappen moeten ondernemen:
Extra opties: bij het invullen van uw email adres kan u selecteren om op de hoogte gehouden te worden van aanbiedingen en updates. Als u deze aanvinkt zal u onze nieuwsbrief ontvangen. De nieuwsbrief bevat leuke kortingen en aanbiedingen 😊
Boven de knop ‘doorgaan met betalen’ staat een optie om uw gegevens op te slaan voor de volgende keer. Als u dit aanvinkt zal bij de volgende bestelling automatisch uw gegevens ingevuld worden.
Wanneer u artikelen in uw winkelmandje heeft die u wilt bestellen zou u de volgende stappen moeten ondernemen:
Zodra u online een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingsemail. Let op: deze email kan ook in uw ongewenste berichten staan. Als u twijfelt kan u ook altijd telefonisch even contact met ons opnemen.
De verzenkosten van een pakketje zijn 4,95. Bij een bestelling boven de 50 euro zijn de verzendkosten gratis. Het is ook mogelijk om een pakketje in de winkel op te halen.
Om het hele verzend & retour beleid te lezen verwijs we naar: verzenden & retourneren
Op werkdagen is de levertijd van een pakketje 1 a 2 dagen. Wanneer je een pakket besteld op zondag of maandag kan de levertijd 1 of 2 dagen langer zijn.
Om het hele verzend & retour beleid te lezen verwijs we naar: verzenden & retourneren
Ja, het is mogelijk om het pakket op te halen in de winkel. Wanneer u dit graag wil vink tijdens het bestellen dan ‘afhalen ter plaatse’ aan.
Wanneer een pakket verzonden wordt sturen wij via de email een orderbevestiging. In deze email staat een track en trace code. Met deze code kan je je pakket volgen via Post NL.
Wanneer dit het geval is neem dan even telefonisch contact met ons op via: 0546-642212 of whatsapp naar: +31 6 39547985. Dan zullen we samen kijken naar een gepaste oplossing.